1 maart, 2017

Rabobank Clubkas Campagne 2017

De Dorpsraad Bruisend Hoornaar doet mee aan de Rabobank Clubkas Campagne!

De Rabobank Clubkas Campagne wordt georganiseerd door de Rabobank Alblasserwaard Vijfheerenlanden. Er wordt €100.000,- beschikbaar gesteld voor verenigingen en stichtingen uit de omgeving. Wij doen ook mee en hopen op een mooi sponsorbedrag.

Ons bestedingsdoel is namelijk:
Volledige dekkingsgraad van de AED’s in Hoornaar. Om zo snel mogelijk te kunnen starten met een reanimatie is het belangrijk, dat er voldoende AED’s zijn, die 24 uur per dag bereikbaar zijn. Dit vergroot de overlevingskansen. Uw stem is daarom meer dan welkom!

Wie kunnen er stemmen?

Leden van de Rabobank Alblasserwaard Vijfheerenlanden mogen stemmen. Zij ontvangen voor de stemperiode per post een unieke code, waarmee ze kunnen stemmen. Meer informatie over deze actie kunt u vinden op de website van de Rabobank Alblasserwaard Vijfheerenlanden.

Wanneer  kunt u stemmen?

Van dinsdag 28 maart 2017 t/m dinsdag 11 april 2017 kunt u uw stem uitbrengen. U ontvangt vijf stemmen, waarvan u maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging mag uitbrengen.

Stem op de Dorpsraad Bruisend Hoornaar

Elke stem is geld waard. Gezien ons bestedingsdoel hopen wij, dat u op ons zult stemmen!