Korte beschrijving van dit project

Het aanschaffen en plaatsen van twee hondenpoepzakjesautomaten op het Oranjepad.

Toelichting

In 2016 kwam de dorpsraad van Hoornaar via de Stichting Vrienden van WOZOCO De Zes Molens ter ore, dat er op jeu-de-boulesbanen bij het woonzorgcomplex De Zes Molens vaak hondenpoep lag. Hondenpoepzakjesautomaten op het Oranjepad zouden een oplossing kunnen bieden voor dit probleem. De dorpsraad besloot twee automaten aan te schaffen en te laten plaatsen. De zakjes worden verschaft door de gemeente Giessenlanden en wekelijks aangevuld door een inwoner van Hoornaar.
In oktober 2016 werden de automaten opgehangen. Er wordt veelvuldig gebruikt gemaakt van de zakjes, waardoor de overlast door hondenpoep tot het verleden behoort. Met elkaar -inwoners, de Dorpsraad Bruisend Hoornaar en de gemeente Giessenlanden- is dit probleem opgelost!

Uitgevoerd door:

• Arie de Leeuw

Wat is er gedaan?

• De aanschaf van twee hondenpoepzakjesautomaten.
  • Het laten plaatsen van de automaten.