Werkgroep Activiteit & Jeugd

Op 30 september organiseren we een buitenbioscoop voor jong en oud! Neem je eigen stoeltje, dekentje, zitzak mee en geniet van een gezellige middag/avond! Aanmelden is niet nodig, je betaalt bij de entree (contant of QR-code). Let op, het is eind september, dus een trui of jasje is aan te raden. ’s Middags krijgen de kinderen een bekertje drinken en wat lekkers. ’s Avonds kunnen de volwassenen, naast een eigen zitplaats, hun eigen consumpties meenemen. Het Bruisend Hart is ook open om een consumptie te halen. We hopen op een grote opkomst en een gezellige dag! Hou de facebookpagina van de Dorpsraad in de gaten voor de laatste informatie!

Deze werkgroep zou graag deze zomer, lekker buiten op je eigen stoeltje, een filmavond organiseren op het Dirk IV-plein. Popcorn & een drankje erbij. Eenvoudig te realiseren lijkt ons, maar wie doet er mee? Meld je aan!

Ook onderzoeken we de mogelijkheid van een centraal informatiepunt over Hoornaar. Een digitaal informatiebord, eventueel gelinkt aan een website, waar alle verenigingen, (sport)clubs, kerken, scholen enz. uit Hoornaar hun activiteiten op kunnen plaatsen. Dus ben je als vereniging of club geïnteresseerd of heb je een suggestie, neem dan zeker contact met ons.

Flipover 18 januari

Zin om mee te denken/doen? Meld je hier aan!

"*" geeft vereiste velden aan

Werkgroep