1 augustus, 2022

Voorinschrijving Samen Slim Rijden

Samen willen wij slim rijden door het inzetten van elektrische deelauto’s in de gemeente Molenlanden. In mei en juni hebben we een interessepeiling gehouden en in de laatste nieuwsbrief hebben we de uitslag gedeeld. In deze nieuwsbrief vind je de inschrijflinks van de vijf kernen.

Voorinschrijving Samen Slim Rijden Molenlanden

Goed nieuws! We gaan beginnen met autodelen in vijf kernen in de gemeente Molenlanden. Samen Slim Rijden Molenlanden is een initiatief van de stichting Duurzaam Molenlanden, gemeente Molenlanden en OnzeAuto.

In de interessepeiling hebben ruim 200 personen aangegeven graag te willen autodelen met buurtgenoten. Een groot deel van de mensen willen graag weten waar de auto’s geplaatst zullen worden. De voorlopige locaties zijn bekend en deze vind je op de inschrijfpagina’s van OnzeAuto van de betreffende kernen.

Voorinschrijvingen
We gaan aan de slag in deze 5 kernen. Klik op de plaatsnaam om direct naar de inschrijfpagina te gaan.

Ook goed nieuws! Samen met de gemeente Molenlanden hebben we voor de eerste 45 autodelers in Molenlanden een gratis rijtegoed van €50 klaar liggen. Tip, deel dit ook met je buren!

Bij voldoende voorinschrijvingen in deze kernen kunnen we, samen met de gemeente en OnzeAuto, snel deelauto’s plaatsen. Dit doen we met een feestelijke lancering.

Kies een abonnement of neem een proefabonnement
Je kunt je rijtegoed kiezen uit €50, €100, €200 of €300 per maand. Deze kun je maandelijks wijzigen en je mag het rijtegoed maximaal 3 maanden meenemen. Bij voldoende aanmeldingen wordt er een deelauto in je kern geplaatst. Wil je dolgraag een deelauto in jouw kern? Kies dan een rijtegoed uit en schrijf je in!

Andere kernen van de gemeente Molenlanden
De interesse in andere kernen houdt OnzeAuto ook in de gaten. Bij voldoende aanmeldingen kan ook in die kernen gestart worden met een deelauto. Interesse kan worden doorgegeven via https://www.onzeauto.com/samen/molenlanden. Als stichting houden we het ook in de gaten en blijven we in gesprek.